Egy hasznos nap

2009.05.28. 13:14

Tegnap úgy ébredtem hogy ma valami hasznosat fogokcsinálni...

 

Feltápászkodtam,kitakarítottam a szobám(csillogott villogot). Aztán nekiálltam megépíteni az új bringámat. 13 óra körül lehetett amikor elakadtam és felhívtam Bácsit hogy mi akép. Megbeszéltük hogy találkozunk a szabadság hídnál és elmegyünk a Márkhoz. Mivel ott vannak a szerszámai.Elindultam gyalog mert abicaj még müködésképtelen. A Rákosal találkoztam, aztán ugysgyi át a városon "gyalog". Fura volt látni hogy az emberek gyalogosan sem tudnak közlekedni, mindenki csak csoszog nemhalad. Bácsinak már lilult a feje a Kálvintérnél :D.

Lassan megérkeztünk márkhoz aki úgy nyitott nekünk ajtót mint akin átment egy birodalmi páncélos. Azt mondta este egy kicsit ivott :). Elkezdtük szerelni a bringát. Persze el kellett még ugranunk a Hajtipajti boltba ahol valamiféle időcsapdába estünk, mivel kurva lassan dolgoztak az eladók és a vásárlók is körülményesek voltak. Kifele jövet meg is említettem bácsinak hogy ezért nem csipázom a fűveseket. Szóval meg volt minden, össze tettük. Bácsi mondta hogy fújjuk fel a kereket rendessen. nekik kezdek és kajakból fújom a 15 cm-es pumpával. egyszercsak ömlik a levegő valahonnan, bassza meg kiszakadt a szelep. Ismét lementünk a időrabló dimenzókapú bicikli boltba és ismételten 20 percig álltun és nem történt semmi, csak egy plusszdekás próbált elénk furakodni( csóóóóóóóri).

Juj de jó készen van a bringám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ennek örömére felkináltam márknak és bácsinak hogy nézzünk bajnokok ligája döntőt valahol. A többiek ockódtak a dolgon, de ahogy kiejtettem a kocsmában, kocsma jellegű kerthelységben varázsszót rögtön belementek. Le is gurultunk a Kertembe(az új bringámon)most úgy érzem hogy a könyökömtöl lefele csak hurkapálcikák vannak

Megérkeztünk! Szereztem egy helyet a Kivetítővel szemben ami bácsinak nem nagyon tetszett mert pont a középpontban volt. Átmeneti zavarát rögtön orvosoltam egy korssó sörrel a továbbiakat meg Dr. Portó tanácsára keménnyel. Én csak söröztem mert másnap dolgoztam. A meccsen A barca nyert :(

 

 

 

Amúgy nagyon szeretem ezt a számot.

 

Vége lett a meccsnek és elindultam haza. Rákos és márk még ott maradtak. Utólag kiderült hogy utána a gödörhöz mentek és ..... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://jerome.blog.hu/api/trackback/id/tr731148793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

woox 2009.05.29. 10:01:02

Azért ezúton kössz a lehetőséget!
A meccs jó volt!
Alnek is elmeséltem mennyi újat tanultam a fociról.
Találtam tegnap egy helyet, ahol viszont ingyen van a csocso!
Érdekel?
süti beállítások módosítása